רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור יופי קלאסי

איך הכל התחיל?

איפור יופי קלאסי שואב השראה מהאיפור ההוליוודי של שנות ה-50, שכבש את העולם המערבי בסערה דרך מסכי הקולנוע. פניהן של כוכבות הקולנוע היו צריכות להיראות מושלמות ונטולות פגמים כדי להיראות היטב על המסך הגדול. צורך זה הוליד תרבות איפור חדשה, שהעניקה לנשים עור חלק, שפתיים בולטות ועיניים מפתות.

 

הרבה שינויים וטרנדים שונים הופיעו בעולם האיפור לאורך השנים, ומגוון מוצרים חדש פוקד את שוק האיפור בכל עונה.עם זאת, עקרונות הבסיס של איפור מוצלח עדיין זהים לאלו שמאפיינים איפור הקלאסי. כמו כל קלאסיקה, זהו סגנון איפור שמספק את הסחורה תמיד, ולעולם אינו מתיישן.


Shkvarko/Shutterstock.com

איפור יופי קלאסי – אף פעם לא טועה!

היתרון הגדול של איפור קלאסי, הוא שמדובר בסגנון המתאים לכל לוק ולכל אירוע. איפור יופי קלאסי מתאים גם לאשת קריירה רצינית, גם לסטודנטית צעירה ואפילו בתור איפור לאירועים נוצצים. איפור קלאסי מזכיר לנו את הזוהר והרומנטיקה של שנות החמישים, אך במקביל נשאר מעודכן ורלוונטי גם לאורח החיים המהיר של שנות האלפיים.

במסגרת איפור יופי קלאסי נעשית הדגשה עדינה של כל חלקי הפנים – העיניים, השפתיים, הגבות והלחיים. למרות שעקרונות הבסיס הללו לא משתנים באיפור יופי קלאסי, מגוון מוצרי האיפור העצום שיש כיום מאפשר לך "לשחק" עם הסגנון, וליצור לעצמך "לוק" חדש בכל פעם.

 

קלאסי שתעשי זאת בעצמך

בתור מורים לאיפור נוכל לספר לך שלימוד איפור יופי קלאסי אינו מסובך, אך הוא מצריך יד יציבה ולא מעט סבלנות. כדי לעזור לך לקבל את הלוק הסקסי והנוצץ של כוכבות סטייל מרלין מונרו, הכנו עבורך מדריך למראה איפור קלאסי, המבוסס על קורסי איפור מקצועיים של בית ספר לאיפור ירין שחף. פשוט עקבי אחרי השלבים הבאים והתוצאות יופיעו על פנייך. אל תתאכזבי אם בהתחלה לא תנחלי הצלחה – אם תתמידי ולא תפחדי להעז, לא יעבור זמן רב עד שגם את תתחילי לפזר אבק כוכבים לכל עבר.

  1. מרחי מייק-אפ נוזלי בגוון העור על כל הפנים. למרות שבמקור נהוג היה להשתמש במייק-אפ מוצק, היתרונות של העידן המודרני מאפשרים לך ליהנות מהיופי והיתרונות של איפור במראה קלאסי – ללא חסרונות העבר. אם נותרים פצעונים או כתמים על הפנים, כסי אותם היטב בעזרת קונסילר.
  2. פדרי את פנייך ע"י פודרה שקופה בגימור מאט.
  3. מרחי צללית בגוון בהיר ועדין על כל איזור העפעף. אם את מתאפרת לקראת אירוע, תוכלי ליצור מראה מעושן בעזרת צללית כהה ודרמטית יותר.
  4. תחמי את העפעף מלמעלה באמצעות אייליינר שחור. התחילי בשרטוט קו דקיק, ועבי אותו ככל שאת מתקרבת לקצה העפעף. מספר מילימטרים לפני הקצה, עקלי את הקו כלפי מעלה ליצירת אשליה של עין ארוכה יותר.
  5. עבי את הריסים בעזרת שכבה נדיבה של מסקרה שחורה –  חובה לכל איפור קלאסי.
  6. פזרי על תפוחי הלחיים (החלק של הלחי שנראה כשאת מחייכת) סומק ורדרד.
  7. לשפתיים תוכלי לבחור בשפתון ורוד כהה, אדום או בורדו, בהתאם לטעמך האישי וסוג האירוע שאת מתכוננת אליו. השלימי את המראה עם ליפ גלוס שקוף או בעל גוון זהה.

קלאסי איך שאת נראית!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן