רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

פינת האיפור שלכם

איך לבחור את פינת העבודה כמאפרים מקצועיים? על מה להקפיד? ומהן האופציות השונות?

בית הספר הגבוה למקצועות היופי "ירין שחף" מאובזר ומצויד במראות המתאימות לעולם היופי, תאורה המאפשרת איפור בתנאים אידיאלים והדמיה לאיפור ערב, כיסאות המותאמים לנו כבעלי מקצוע ומשטח עבודה נוח ואיכותי.

בסיום לימודי האיפור המקצועי, תתבקשו לאפר במקומות שונים ולעיתים – כאלו שאינם נוחים או שונים ממה שהורגלתם בבית הספר. אספנו עבורכם – המאפרים המקצועיים- טיפים חשובים ליצירת פינת האיפור האידיאלית עבורכם.

פינת עבודה בסלוני כלות ומספרות:

מאפרים רבים, אלו המתחילים את דרכם ואלו העוסקים רבות בתחום, עובדים בשיתוף פעולה עם סלוני כלות ומעצבי שיער, בעלי מקום קבוע, אליו מגיעה הכלה, ושם היא מבקשת להתאפר. מקומות אלו הינם אידיאלים לעבודה, שכן לרוב קיימים משטחי עבודה נאותים ומרווחים, מראה ותאורה המתאימה לאיפור מקצועי. המטרה הינה משותפת גם לכם וגם למעצבי השיער – לעבוד במקצועיות באופן שהלקוחה תהייה נינוחה ומרוצה, וגם אתם כמובן.

 יצירת פינת עבודה בחלל ביתכם:

כמאפרים, אנו נותנים את שירות איפור הניסיון. לא כולם מתחילים עם סטודיו פרטי לאיפור מקצועי, וככאלו החפצים לבנות פינה מקצועית בבית, שתאפשר לכם לקבל את הלקוחות בצורה הטובה ביותר, יש להתחשב בכמה פרטים חשובים לפני שמתחילים:

כיסא:

בלימודי האיפור המקצועי, היה ברשותכם כיסא המאפשר גישה נוחה לפני המאופר. כיסא בר הינו בעל גובה אידיאלי, כך שתוכלו לאפר בנוחות מקסימאלית, כזו שתאפשר לבצע את עבודתכם נאמנה. אם מצאתם כי הדרך הנכונה עבורכם לאיפור מקצועי הינה בישיבה, דאגו שיהיו ברשותכם שני כיסאות נוחים בגובה מתאים, שיאפשרו לכם גישה טובה לפניה של המאופרת.

 משטח עבודה:

תכננו את סדר הנחת האיפור על משטח העבודה. תכנון מוקדם וחשיבה על סדר הפעולות שלכם יקלו עליכם, כך שבזמן האיפור, המוצרים והכלים בהם אתם משתמשים יהיו זמינים, ותשמרו על סדר ואסתטיקה – נקודה חשובה למקצועיות בה אתם נדרשים לפעול מול לקוחותיכם. שמירה על סדר וניקיון בעולם האיפור המקצועי, תוביל ליצירת יחסי אמון ביניכם למאופרת, היא תרגיש בטוחה בבחירת המאפר המקצועי שלה.

תאורה:

השאלה הנפוצה ביותר של מאפרים בתחילת דרכם, מגוון האפשריות מבלבל ומתעתע, בעיקר בבואכם להקים פינת איפור בייתית המשמשת כסטודיו.

תאורת האיפור הינה דבר חשוב, להתאמת גוונים וצבעים. עבודת האיפור תעשה במיטבה בבחירת תאורה נכונה. דאגו לשלב באזור המראה שילוב של אור חם ואור קר. חשוב לייצר תאורה היקפית, הכוונה לייצר תאורה שתכסה את.כל פינת האיפור, שלא יהיה צל ושהתאורה תהיה מפוזרת באופן שווה, תאורה מהסוג הזה חייבת להיות עם מנורות חלביות כך שמצד אחד לא יסנוורו ומצד שני שיאירו באופן שווה ואחיד.

ספקטרום התאורה חייב להיות רחב ככל הניתן, היום קיימות  תאורות לד חסכונית, המאפשרות לראות את מגוון הצבעים הקיים ואף מחדדת את ההבדלים בין גוון לגוון. כשבוחרים תאורה ניתן לבקש מהמוכר את המטרות עם הספקטרום הרחב ביותר.

שילוב אור חם וקר:

האור החם ידמה את תאורת הערב, התאורה הקרה תאפשר לכם לאפר ולהתאים את האיפור בצורה מושלמת. השתדלו להשיג תאורה עליונה ותאורה בגובה פני המאופר. התאורה הקרה תהיה עליונה והתאורה החמה תאיר את פני הלקוחה. בצילומי חוץ, אנו עלולים להיתקל במכשולים ותנאים שאינם מוכרים לנו ואינם נוחים.

לפני עבודת איפור מקצועי כזו, חשוב לוודא לפני ולשאול שאלות מקדימות את נציגי הפקת הצילום – איפה מצלמים?

מהם תנאי השטח? וכדומה. במידה ומדובר בהפקת שטח שלא מספקת שולחן עבודה, מומלץ שיהיה ברשותכם שולחן מתקפל ואף כיסא איפור נח (מתקפל אף הוא). זכרו, תיק האיפור שלכם יקר מפז ולא תרצו לראותו מתפזר על פני השטח… הכנה מקדימה של סביבת עבודה שלכם תוסיף לכם נקודות זכות לגבי המקצועיות שלכם ותוביל להמשך דרככם בבטחה ובהצלחה!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן